Info utile

Informatii generale


Cui ma pot adresa pentru informatii suplimentare despre Conferinta Progresiv?

Ne puteti contacta la nr de telefon: +40 21 315 90 31 sau email: alexandru.nastase@trade.media

Cum ma inregistrez?

Cel mai usor mod de a va inregistra este prin cumpararea de bilete din magazinul nostru online www.mediatrade.ro.

Cum platesc?

Modalitatile de plata acceptate sunt Plati Online, PayPal si Transfer Bancar pe baza de factura, la cursul BNR Euro/Leu din ziua platii.
Accesul la Conferinta Progresiv se face numai pe baza confirmarii de plata. Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti o copie a ordinului de plata la adresa alexandru.nastase@trade.media, asigurandu-va ca pe ordinul de plata este trecut nr facturii. Acest lucru ne va ajuta sa urmarim mai usor plata dumneavoastra.

Conventie de plata

In cazul in care aveti nevoie de un contract pentru a putea efectua plata va rugam sa ne scrieti pe adresa: alexandru.nastase@trade.media

Ce servicii sunt incluse in taxa de participare?

Taxa de participare acopera un pachet complet de servicii:

  • participarea la lucrarile conferintei la hotel International
  • traducerea simultana a lucrarilor conferintei: engleza-romana, romana-engleza
  • cazare 3 zile (2 nopti) cu mic dejun
  • pranz, cina, pauze de cafea, cocktail-uri
  • acces gratuit la piscina
  • participare la cina Progresiv si la gala Progresiv Awards de la Casino Sinaia
  • accesul pe baza de user si parola la prezentarile vorbitorilor si galeria foto

Cum pot anula rezervarea?

Daca doriti anularea participarii va rugam sa ne informati in scris, pana cel mai tarziu la data de 28 februarie 2020. In acest caz, taxa de participare va va fi returnata. Pentru anulari dupa data de 28 februarie 2020, taxa de participare nu se returneaza.

Unde are loc evenimentul?

Evenimentul va avea loc la Hotel International Sinaia. Cazarea participantilor este asigurata in 2 hoteluri, in functie de preferintele participantilor si disponibilitate: Hotel International (Str. Avram Iancu nr.1) si Hotel New Montana (Bd. Carol I nr. 24).

  • www.hotelinternational.ro
  • www.newmontana.ro

Ce fac cand ajung la eveniment?

Cand ajungeti la eveniment va rugam sa va inregistrati si sa va luati ecusonul cu numele dumneavoastra. Inregistrarea tuturor participantilor se va face la Hotel International. Va rugam sa purtati ecusonul pe toata perioada conferintei, acest lucru va permite intrarea in sala de conferinta, la evenimentele sociale si in zona expozitionala.
Pe 23 septembrie, incepand cu ora 19.30 va asteptam in receptia hotelului International pentru cocktail si cina.
Micul dejun se va servi incepand cu ora 8.00, iar lucrarile conferintei vor incepe la ora 09.00, in sala Magnum a hotelului International. Micul dejun este asigurat pentru fiecare participant in hotelul in care este cazat.
Pe toata perioada evenimentului, organizatorul va asigura participantilor dejunul, cina si pauzele de cafea in hotelul International.
Organizatorul nu acopera cheltuielile pentru room-service, minibar, telefon sau alte servicii hoteliere.
Eliberarea camerelor se va face vineri, 25 septembrie, in intervalul 10.00 – 10.30. Organizatorul va pune la dispozitie o camera pentru bagaje, la hotel International.
Pentru alte informatii suplimentare, organizatorii va stau la dispozitie.

Tinuta business este obligatorie pe toata perioada evenimentului.

Cum imi pot spune parerea despre Conferinta?

In mapa evenimentului veti gasi un formular de evaluare. In cazul in care in mapa dumneavoastra nu gasiti acest formular, puteti merge la biroul de inregistrare de unde puteti obtine o copie a acestui formular.
Dupa ce completati acest formular il puteti lasa organizatorilor sau il puteti trimite pe email la: alexandru.nastase@trade.media
De asemenea, aveti posibilitatea de a raspunde la varianta online a chestionarului pe care organizatorii il trimit prin email.


In aproximativ 5 zile dupa eveniment veti primi pe email coordonatele individuale de acces la prezentarile din cadrul conferintei si galeria foto.


Platinum partners

<
>

Gold partners

<
>

Silver partners

<
>

Bronze partners

<
>

Beverage partner

Coffee partner

Digital partner

Solutions partners

Branding partner

Media partners

<
>