Parteneri
coca-cola hellenic univer fmcg

Sponsori







Parteneri media
wall-street 9am news

Organizator
magazinul progresiv
raluca raschip Raluca Raschip, Consumer Goods Director, GfK Romania
Capitolul urmator: "Reabilitarea" ultimei redute
Next chapter: The rehabbing of the last fortress


Raluca Raschip este responsabila de dezvoltarea diviziei de cercetare pe piata de FMCG in cadrul GfK. Ea a preluat aceasta functie in ianuarie 2011, dupa sase ani in care a condus departamentul de Household Panel in Romania si opt ani de experienta in cercetare de piata in cadrul GfK.

Consultanta in marketing, printr-o intelegere integrata a consumatorului final, este modul in care Raluca Raschip contribuie la dezvoltarea afacerilor clientilor GfK.

GfK Romania, fondata in 1992, este parte integranta a grupului GfK, fiind institutul numarul 1 de cercetare de piata din Romania de peste 10 ani. Activitatile sale sunt structurate in cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativa si calitativa Ad Hoc pentru o arie larga de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicatii si IT, finante, retail, turism, auto, bunuri industriale); Consumer Tracking - cercetare continua pentru bunuri de larg consum; Retail and Technology - cercetare continua pentru bunuri de folosinta indelungata; Media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media; Healthcare - cercetare calitativa si cantitativa in toate domeniile medicale.