Parteneri
coca-cola hellenic univer fmcg

Sponsori







Parteneri media
wall-street 9am news

Organizator
magazinul progresiv
denise doherty Denise Doherty, Advanced Shopper Analytics Manager, Coca-Cola HBC Corporate Office, Dublin
Cum poti creste categoria prin intelegerea aprofundata a comportamentului cumparatorilor?
So what What is the impact on the Category?


Denise Doherty este specialist pe zona de Shopper Analytics si face parte din echipa de Category Development a producatorului Coca-Cola Hellenic Group.

Ea are ca misiune dezvoltarea capabilitatii departamentului, prin interpretarea unor date esentiale ce vizeaza comportamentul cumparatorului. Astfel, avand la baza o mai buna intelegere a acestuia, echipa sa poate contribui la cresteri in cadrul categoriilor de produse.

In ultimii doi ani, Coca-Cola Hellenic a folosit know-how-ul companiei britanice de consultanta dunnhumby Ltd pentru a ajunge la o intelegere in profunzime a cumparatorilor de bauturi non-alcoolice din reteaua de magazine Tesco, care sa poata fi folosita pe toate pietele pe care activeaza Coca-Cola Hellenic.

In urma acestei actiuni, echipele Coca-Cola Hellenic lucreaza indeaproape atat cu Tesco, cat si cu dunnhumby Ltd, pentru a livra si implementa un plan strategic de crestere a categoriilor. Acest plan este bazat pe intelegerea modului in care poate fi schimbat comportamentul de cumparare cu ajutorul diferitelor branduri si ambalaje, scopul final fiind acela de a maximiza potentialul de crestere al unei categorii.

Denise Doherty face parte din echipa Coca-Cola Hellenic de patru ani, avand peste 15 ani de experienta in Category Management, Insight Generation si Trade Marketing, experienta dobandita in cadrul mai multor companii furnizoare de produse de larg consum, dar si in cadrul agentiei de cercetare a pietei Nielsen.

Ea are un MBA la Universitatea din Ulster (Irlanda) si a absolvit un Master in Chimie la Universitatea Oxford. In prezent, Denise Doherty locuieste in Cork, Irlanda.