Organizator


Parteneri


Sponsori


Parteneri media
cristina saracu Cristina Saracu
Managing Director, Podravka Romania, Bulgaria si Moldova

Vanzarile pot creste si in an de criza
Sales Can Increase During Crisis


Cristina Saracu are o vocatie nativa de a construi echipe si branduri. De la inceputul carierei sale in FMCG, la sfarsitul anilor 90, a avut oportunitatea si responsabilitatea de a crea structuri eficiente de vanzari, pliate pe nevoile brandurilor pentru care a lucrat. Dupa Bella, Kleenex sau Volare si Onda (Comceh), Cristina a preluat brandul de baze pentru mancaruri Vegeta, al companiei croate Podravka.

De-a lungul carierei sale, Cristina a dezvoltat si instruit echipe de vanzari, a creat relatii durabile cu clientii din retail, fie ei traditionali sau conturi internationale, si s-a perfectionat permanent, ca om si ca manager, ceea ce a ajutat-o sa obtina rezultate exceptionale. Fiecare brand de care a avut grija a crescut semnificativ in vanzari si cota de piata. Anul trecut, Cristina si echipa ei au reusit sa dubleze cota de piata a brandului Vegeta fata de 2005 si sa mareasca volumul vanzarilor cu peste 250%, fata de acelasi an de referinta.

Cristina este trainer autorizat si, in prezent, urmeaza cursurile unui Executive MBA al Universitatii Tiffin, din Ohio, Statele Unite. Este un lider innascut.