Organizator


Parteneri


Sponsori


Parteneri media
emanuel sanda Emanuel Sanda
Country Manager, Nielsen Romania

Calatorie spre Centrul Retailului...proiectie 3D: atitudini, comportamente, implicatii
Journey to the Center of Retail...3D Projection: Attitudes, Behaviours, Implications


Emanuel este Country Manager al The Nielsen Company in Romania din 2004. In acest rastimp, sub conducerea lui Emanuel si a echipei sale, compania a cunoscut o dezvoltare rapida si a marcat o serie de premiere in domeniu: lansarea primelor servicii de suport pentru initiativele de Category Management sau a primelor servicii de informatii de vanzari pentru conturile cheie (key account scanning data).

Cresterile solide inregistrate an dupa an au intarit pozitia de lider a companiei pe piata de profil, lucru recunoscut si prin includerea Nielsen in prima editie romaneasca a publicatiei Business Superbrands, la finele anului 2007.

Emanuel are o experienta de peste 10 ani in domeniul studiilor de piata. El si-a inceput cariera in Nielsen in 1999 unde a ocupat succesiv posturi cu complexitate si responsabilitate crescande. Emanuel a jucat un rol important in largirea portofoliului de clienti si servicii al companiei, cresterea continua a satisfactiei clientilor si dezvoltarea oamenilor din Nielsen.

Emanuel este casatorit si are o fetita care spune ca tati merge la serviciu ca sa se joace. Ceea ce nu e departe de adevar, cand iti place ceea ce faci.