3 Zile
30 Speakeri
+450 Participanți

13-15 Martie 2024 - Hotel Internațional, Sinaia

eticheta
Caroli
Suzuki
Orbico
eticheta
Lavazza
eticheta
Coca Cola
eticheta
Ostoya
Malfy
eticheta
Albalact
Ursus Breweries
Auchan
Maresi
Lidl
mastercard
Gama&Gama
Durex
Interstar
bringo
IPP
PENNY
eticheta
Hochland
Carrefour
farmec
La Lorraine
Fuchs
Scotwork
eticheta
Meglio
Toneli
Bloomen
eticheta
Ad Production

"The best way to predict the future is to create it"
Abraham Lincoln

După patru ani în care jucătorii din piața de retail și FMCG au făcut din reziliență un scop în sine și au demonstrat că au capacitatea de a folosi puterea de adaptare pentru a-și atinge obiectivele setate, este momentul să ne uităm cu mai multă atenție spre viitor, păstrând aproape și lecțiile trecutului. În fond, succesul unei companii își trage esența din situațiile de criză depășite în trecut, dublate de capacitatea de a continua să facă planuri de viitor în ciuda contextelor dificile prin care trece mediul de business. Istoria arată că cele mai puternice companii reușesc să depășească provocările momentului, maximizând oportunitățile de dezvoltare prin identificarea de noi rute creative. Pentru a-și asigura însă o creștere sustenabilă este nevoie de o strategie clară pentru viitor, de capacitatea de a privi și a construi out of the box.

Într-o piață în care provocările rămân o constantă, în care se fac pași siguri spre consolidare, elementele-cheie care stau la baza creșterii sunt inovația, optimizarea, transformarea digitală, hiperpersonalizarea și sustenabilitatea. Complementar acestor elemente, focusul pe client rămâne o cerință integrală pentru orice jucător din piață: pentru a păstra și, de ce nu, pentru a câștiga cotă de piață, este esențial ca experiența cumpărătorului să fie pusă în centrul fiecărei interacțiuni.

Pentru că, odată cu reinventarea businessurilor, avem în fața noastră un consumator care își schimbă tot mai des alegerile și preferințele și îmbrățișează noi mecanisme de apărare în fața crizei. Ecuația pe care jucătorii din retail și FMCG sunt invitați să o rezolve în perioada care urmează este complicată, dar nu imposibilă. Întrucât eficiența operațională, completată de inovație, loializare, investiții și adaptare constantă pot reprezenta busola pentru companiile care, în ciuda vremurilor impredictibile, se ambiționează să facă din ziua de mâine un nou capitol de succes.

Sub tema umbrelă ”Back to the Future”, în cadrul celei de-a 23-a ediții a Conferinței Progresiv vom aduce în prim-plan companii care privesc cu încredere spre viitor și au construit o strategie solidă de creștere. Discuția despre viitor va fi completată de key speech-uri, insight-uri de la marile companii de research și dezbateri privind strategia jucătorilor din piața de retail pentru a naviga furtuna momentului.

Speakeri

Florin Ilie, Deputy CEO și Head of Wholesale Banking
Florin
Ilie
Deputy CEO și Head of Wholesale Banking, ING România
Ioana Boghenco, Chief Business Development Officer
Ioana
Boghenco
Chief Business Development Officer, Orbico Group
Georgiana Radu, Director Național de Achiziții și Marketing
Georgiana
Radu
Director Național de Achiziții și Marketing, Lidl România
Diana Scăunașu, Managing Director Consumer Panel
Diana
Scăunașu
Managing Director Consumer Panel, GfK România
Dan Cantaragiu, Consultant certificat & Managing Partner
Dan
Cantaragiu
Consultant certificat & Managing Partner, Scotwork România
Toby Pickard, Global Insight Leader
Toby
Pickard
Global Insight Leader, IGD
Sebastian Rennack, Fondator
Sebastian
Rennack
Fondator, Aletos Advisory
Oana Lungu, Director Executiv Achiziții
Oana
Lungu
Director Executiv Achiziții, Kaufland România & Moldova
Alina Stepan, Country Manager România
Alina
Stepan
Country Manager România, Cluster Head SE Europe Ipsos
Mihai Iordache, Consultant & Facilitator certificat
Mihai
Iordache
Consultant & Facilitator certificat, Scotwork România
Răzvan Ionescu, Category Planning Manager Biscuits & Bakery Romania
Răzvan
Ionescu
Category Planning Manager Biscuits & Bakery Romania, Mondelēz International
Iulia Pencea, Market Leader
Iulia
Pencea
Market Leader, NielsenIQ România
Irinel Popescu, Director de Vânzări și Operațional
Irinel
Popescu
Director de Vânzări și Operațional, Metro România
Magor Csibi, Head of Leadership and Organizational Culture Practice
Magor
Csibi
Head of Leadership and Organizational Culture Practice, Trend Consult Group
Emanuele De Marchi, Head of Marketing for International Markets
Emanuele
De Marchi
Head of Marketing for International Markets, Lavazza Group
Petruș Stuparu, Head of Team Culture Division
Petruș
Stuparu
Head of Team Culture Division, Trend Consult Group
Andrei Cânda, Managing Partner
Andrei
Cânda
Managing Partner, iSense Solutions
Dan Crișan, COO
Dan
Crișan
COO, PENNY România
Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing
Tiberiu
Dănețiu
Director de Marketing, Auchan Retail România
Mihai Cismașiu-Buda, Principal, Data & Services
Mihai
Cismașiu-Buda
Principal, Data & Services, Mastercard România, Croația, Israel
Polixenia Iordachescu, Managing Director- Senior Partner
Polixenia
Iordachescu
Managing Director- Senior Partner, Growth Leadership Consulting
Raymond Marin, Managing Partner
Raymond
Marin
Managing Partner, Marco Polo Central & Eastern Europe
Oliver Șenchea, Managing Partner
Oliver
Șenchea
Managing Partner, Retail Media Hub
Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte
Teodor
Șerban
Director Eficiență și Proiecte, Auchan Retail România
Bogdan Lupu, Director of Loyalty and Mobile
Bogdan
Lupu
Director of Loyalty and Mobile, Carrefour România
Andrei Popescu, General Manager
Andrei
Popescu
General Manager, Freshful
Adrian Urdar, Chief Product Officer
Adrian
Urdar
Chief Product Officer, Bringo International
Florina Dobre, CEO
Florina
Dobre
CEO, Bringo România

Program

13 martie 2024
13:00

Înregistrare participanți la Hotel Internațional și check-in la hotelurile rezervate

14:30 - 16:00

Masterclass „Leadership în era schimbărilor constante”

14:30 - 18:00

Masterclass „Negocierea Comercială – Mituri & Secrete”

16:00 - 16:30

Pauză de cafea

16:30 - 18:00

Masterclass „Play to win vs Play to participate: Strategic choice”

19:30 - 20:00

Welcome Cocktail

20:00 - 00:00

Welcome Dinner

14 martie 2024
09:00 - 09:15

Deschiderea Conferinței

09:15 - 11:00

Sesiune Challenge the status quo

11:00 - 11:45

Pauză de cafea

11:45 - 13:25

Sesiune Pillars of sustainable growth

13:15 - 14:45

Prânz

14:45 - 16:30

Digital

16:30 - 16:40

Concluziile zilei

20:00 - 02:00

Casino Party

15 martie 2024
10:00 - 11:00

Sesiune plenară

11:00 - 12:30

Retail Talks

12:30 - 12:45

Concluzii & închiderea conferinței

13:00 - 14:30

Prânz

Descoperă

CONFERINȚA PROGRESIV

22
Ediții
+7428
Participanți
+547
Speakeri
Imagine Conferința Progresiv 1
Imagine Conferința Progresiv 2
Imagine Conferința Progresiv 3
Imagine Conferința Progresiv 4
Imagine Conferința Progresiv 5
Imagine Conferința Progresiv 6
Imagine Conferința Progresiv 7
Imagine Conferința Progresiv 8
Imagine Conferința Progresiv 9
Imagine Conferința Progresiv 10
Imagine Conferința Progresiv 11
Imagine Conferința Progresiv 12
Imagine Conferința Progresiv 13
Imagine Conferința Progresiv 14
Imagine Conferința Progresiv 15
Imagine Conferința Progresiv 16
Imagine Conferința Progresiv 17
Imagine Conferința Progresiv 18
cel mai mare eveniment de business din
piața românească de retail & FMCG

Pachete Participare

PACHET 2
HOTEL ALEXANDRION EXPERIENCE
  • cazare 3 zile (2 nopți) cu mic dejun în Hotel Alexandrion Experience
  • participarea la lucrările conferinței la Hotel Internațional Sinaia
  • prânz, cină, pauze de cafea, cocktail-uri în Hotel Internațional
  • acces gratuit la piscina hotelului
  • participare la cina și petrecerea de la Casino Sinaia
  • access la aplicația de networking
  • traducerea simultană a lucrărilor conferinței: engleză-română, română-engleză
  • acces la prezentările vorbitorilor

Cost participare
- cazare în cameră dublă 990€+tva/pers.
- cazare în cameră single 1050€+tva/pers.

PACHET 1
HOTEL INTERNAȚIONAL
  • cazare 3 zile (2 nopți) în Hotel Internațional
  • participarea la lucrările conferinței la Hotel Internațional Sinaia
  • mic dejun, prânz, cină, pauze de cafea, cocktail-uri în Hotel Internațional
  • acces gratuit la piscina hotelului
  • participare la cina și petrecerea de la Casino Sinaia
  • access la aplicația de networking
  • traducerea simultană a lucrărilor conferinței: engleză-română, română-engleză
  • acces la prezentările vorbitorilor

Cost participare
- cazare în cameră dublă 1090€+tva/pers.
- cazare în cameră single 1155€+tva/pers.

PACHET 3
FĂRĂ CAZARE
  • participarea la lucrările conferinței la Hotel Internațional Sinaia
  • prânz, cină, pauze de cafea, cocktail-uri în Hotel Internațional
  • participare la cina și petrecerea de la Casino Sinaia
  • access la aplicația de networking
  • traducerea simultană a lucrărilor conferinței: engleză-română, română-engleză
  • acces la prezentările vorbitorilor

Cost participare
- 880€+tva/pers.

 

Anularea participării la conferință cu rambursarea integrală a costului biletului de participare se poate face doar până la data de 11 februarie 2024.

000
zile
00
ore
00
min.
00
sec.
ÎNSCRIE-TE ACUM
Evenimentul începe în: