editia a 17-a | 15-17 martie 2017

Editia 2017 a Conferintei Progresiv s-a incheiat. Sub sloganul PATHS TO GROWTH, Conferinta Progresiv, cel mai mare si mai important eveniment de business din piata romaneasca de retail & FMCG a reunit la Hotelul International din Sinaia in jur de 450 de profesionisti. Daca ati participat la eveniment, va invitam in sectiunea Istoric pentru a accesa prezentarile speakerilor folosind datele de acces trimse prin email de catre Progresiv.

Piata FMCG, intersectie de drumuri. Ce directii trebuie urmate pentru a readuce cresterile pe termen mediu si lung?


Dintre subiectele editiei 2017:


Perspective macroeconomice

■ Care sunt motoarele de crestere a economiei locale?

■ Ce premise de dezvoltare a consumului local sunt pentru 2017?

■ Ce riscuri vin din exterior, in contextul geopolitic actual?


FMCG Industry Status


Drivere de crestere pentru 2017 si urmatorii ani

■ Cum dezvoltam categoriile mizand pe trendurile generate de noile nevoi si aspiratii ale consumatorului (convenience, reintoarcerea la traditional, dezvoltarea constiintei sociale etc) ?

■ Inovatii care muta focusul consumatorului dinspre pret catre valoarea produsului


Viziunile retailerilor pentru cresteri sustenabile pe termen mediu si lung

■ Planuri de expansiune si noi perspective de consolidare a pietei

■ Inovatii la nivel de concepte de retail

■ Cum dezvolta retailerii servicii noi pentru clientii lor


Sesiuni in paralel:


I – Modele de business disruptive
Studii de caz cu start-upuri care au adoptat modele de business inovatoare in retail & FMCG si cu noile tehnologii aplicate in comertul local.


■ De la magazinul clasic la smart shop, in care digitalul este omniprezent

■ Platforme noi de shopping: solutii si rezultate

■ Cum poate fi gestionata complexitatea retailului omnicanal?


II – Shopper Marketing, de la insighturi la activari
Studii de caz cu proiecte derulate in retail pentru imbunatatirea experientei de cumparare si pentru cresterea eficientei promotiilor. Insighturi despre comportamentul de cumparare al romanilor.


■ Migrarea cumparatorului de la un format la altul si implicatiile pentru categoriile FMCG

■ Cum se pregateste piata locala pentru revolutia Big Data?

■ Cum transformi social media intr-un canal eficient de promovare?

■ Solutii noi pentru eficientizarea activarilor de shopper.

De ce sa participi

  • accesezi insighturi din piata si studii de caz prezentate de speakeri de top, atat locali, cat si internationali, nume mari in industria FMCG;
  • afli ce strategii noi poti utiliza pentru a influenta si fideliza cumparatorul multi-canal;
  • afli care sunt trendurile care schimba regulile jocului in retail si industria FMCG;
  • gasesti modalitati noi de a imbunatati colaborarea retailer-furnizor;
  • intri in contact cu potentiali parteneri care ofera idei si instrumente pentru imbunatatirea executiei in piata;
  • socializezi cu profesionisti din acelasi domeniu de activitate.

65% – au participat
la mai multe editii

84% – intentioneaza sa 
participe si la urmatoarea editie



Cui se adreseaza



Conferinta Progresiv este recunoscuta in calendarul evenimentelor de business ca fiind locul in care se reunesc anual peste 350 de manageri de top din companii producatoare si distribuitoare de bunuri de larg consum, retail, consultanta si cercetare de piata:

  • Directori de Achizitii
  • Manageri de Achizitii si de Categorii
  • Directori de Vanzari
  • National Key Account Manageri
  • Directori Comerciali
  • CEOs
  • Directori de Operatiuni
  • Directori de Marketing
  • Directori de Dezvoltare
  • Directori/Administratori de Magazine
  • Directori de Retele de Magazine



Platinum partners

<
>

Gold partners

<
>

Silver partners

<
>

Beverage partner

Coffee partner

Digital partner

Creative partner

Branding partner

Engagement partner

Official Car

Media partners

<
>