editia a 18-a | 14-16 martie 2018

Sub sloganul BEYOND BORDERS. Connecting the industry. Sharing visions, Conferinta Progresiv, cel mai mare si mai important eveniment de business din piata romaneasca de retail & FMCG va reuni in perioada 14 – 16 martie 2018 la Hotelul International din Sinaia in jur de 450 de profesionisti de la cele mai importante nivele de decizie.

In ultimii ani, termenii care au definit cel mai bine industriile de retail si FMCG au fost inovatia, efervescenta, extindere si ,,out of the box”. De multe ori am fost surprinsi de strategia unor jucatori de a-si depasi limitele si de a merge in zone de business total noi. La editia cu numarul 18 a Conferintei Progresiv vom afla impreuna daca aceste directii au reprezentat insa si o carte castigatoare, care sa asigure cresterile afacerilor pe termen mediu si lung.


Evenimentul din acest an vine cu o abordare noua, mult mai dinamica, care va va oferi o perspectiva ampla, de la macroeconomic la microbusiness, si liniile de urmat pentru 2018 si chiar pe mai departe.


Dintre subiectele editiei 2018:


The Big Picture

■ Ziua de 15 martie va fi deschisa de o serie de prezentari si studii ce vor creiona o radiografie detaliata a economiei locale si a motoarelor de crestere pentru 2018, dar si a riscurilor externe care ar putea impacta evolutia acesteia. Totodata, vom afla impreuna care sunt premisele de dezvoltare a consumului local in 2018.


The Local Landscape

■ In ultimii doi ani parghiile care au sustinut cresterea in industria bunurilor de larg consum au fost volumul si fenomenul de uptrade, pe fondul unei expansiuni accelarate in retailul modern. Care vor fi pe mai departe driverele de crestere ? Cum pot jucatorii din piata sa dezvolte categoriile in functie de nevoile si aspiratiile consumatorului ? Cat de plauzibil este un scenariu in care inovatiile reusesc sa mute focusul dinspre pret spre valoarea produsului – acestea sunt doar cateva dintre intrebarile care asteapta un raspuns de la specialistii ancorati in realitatea locala.


Best Practices


■ Sesiuni aplicate de Smart Retailing si Smart Shopper Activations, sustinute de producatori si retaileri de top in paralel, vor completa programul zilei de joi.


Retail Talks


■ Conferinta Progresiv vine pe 16 martie cu un line-up inedit si cu doua elemente de noutate: veti afla in premiera ce intelege consumatorul cu adevarat din eforturile de comunicare depuse de retaileri si cum filtreaza informatiile primite, dintr-un studiu realizat in exclusivitate pentru evenimentul nostru. In plus, retaileri de top din peisajul local sunt invitati sa raspunda provocarilor editorilor Progresiv cu privire la viziunile lor de business, planurile de investitii pentru 2018 si rezultatele celor mai recente proiecte implementate in businessul lor.

De ce sa participi

  • accesezi insighturi din piata si studii de caz prezentate de speakeri de top, atat locali, cat si internationali, nume mari in industria FMCG;
  • afli ce strategii noi poti utiliza pentru a influenta si fideliza cumparatorul multi-canal;
  • afli care sunt trendurile care schimba regulile jocului in retail si industria FMCG;
  • gasesti modalitati noi de a imbunatati colaborarea retailer-furnizor;
  • intri in contact cu potentiali parteneri care ofera idei si instrumente pentru imbunatatirea executiei in piata;
  • socializezi cu profesionisti din acelasi domeniu de activitate.

65% – au participat
la mai multe editii

84% – intentioneaza sa
participe si la urmatoarea editie



Cui se adreseaza



Conferinta Progresiv este recunoscuta in calendarul evenimentelor de business ca fiind locul in care se reunesc anual peste 400 de manageri de top din companii producatoare si distribuitoare de bunuri de larg consum, retail, consultanta si cercetare de piata:

  • Directori de Achizitii
  • Manageri de Achizitii si de Categorii
  • Directori de Vanzari
  • National Key Account Manageri
  • Directori Comerciali
  • CEOs
  • Directori de Operatiuni
  • Directori de Marketing
  • Directori de Dezvoltare
  • Directori/Administratori de Magazine
  • Directori de Retele de Magazine



Platinum partners

<
>

Gold partners

<
>

Silver partners

<
>

Beverage partner

Coffee partner

Solutions partner

Branding partner

Media partners

<
>