Info utile

Participanti


Informatii generale

Cui ma pot adresa pentru informatii suplimentare despre Conferinta Progresiv?

Ne puteti contacta la nr de telefon: +40 21 315 90 31 sau email: mihaela.neagu@cmgromania.ro

Cum ma inregistrez?

Cel mai usor mod de a va inregistra este prin cumpararea de bilete din magazinul nostru online www.mediatrade.ro.

Cum platesc?

Modalitatile de plata acceptate sunt Plati Online, PayPal si Transfer Bancar pe baza de proforma, la cursul BNR Euro/Leu din ziua platii.
Accesul la Conferinta Progresiv se face numai pe baza confirmarii de plata. Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti o copie a ordinului de plata la nr de fax +40 21 315 90 29, asigurandu-va ca pe ordinul de plata este trecut nr facturii proforme. Acest lucru ne va ajuta sa urmarim mai usor plata dumneavoastra. Dupa ce vom primi confirmarea platii va vom trimite o copie dupa factura fiscala pe email si prin posta.

Conventie de plata

In cazul in care aveti nevoie de un contract pentru a putea efectua plata va rugam sa ne scrieti pe adresa: mihaela.neagu@cmgromania.ro

Ce servicii sunt incluse in taxa de participare?

Taxa de participare acopera un pachet complet de servicii:

  • participarea la lucrarile conferintei la hotel International
  • traducerea simultana a lucrarilor conferintei: engleza-romana, romana-engleza
  • cazare 3 zile (2 nopti) cu mic dejun
  • pranz, cina, pauze de cafea, cocktail-uri
  • acces gratuit la piscina, sauna si Jacuzzi (pentru participantii cazati la hotel International sau New Montana)
  • participare la seara festiva si la gala Progresiv Awards de la Casino Sinaia
  • accesul pe baza de user si parola la prezentarile vorbitorilor si galeria foto
Cum pot anula rezervarea?

Daca doriti anularea participarii va rugam sa ne informati in scris, pana cel mai tarziu la data de 10 martie 2017. In acest caz, taxa de participare va va fi returnata. Pentru anulari dupa data de 10 martie 2017, taxa de participare nu se returneaza.

Cum pot fi la curent cu ultimele noutati legate de Conferinta Progresiv?

Orice informatie legata de programul Conferintei Progresiv va fi anuntata pe siteul evenimentului, www.conferintaprogresiv.ro. Va rugam sa verificati toate sectiunile siteului pentru a fi la curent cu noutatile.

Unde are loc evenimentul?

Evenimentul va avea loc la Hotel International Sinaia. Cazarea participantilor este asigurata in 3 hoteluri, in functie de preferintele participantilor si disponibilitate: Hotel International (Str. Avram Iancu nr.1), Hotel New Montana (Bd. Carol I nr. 24) si Hotel Anda (Bd. Carol I nr. 30).

  • www.hotelinternational.ro
  • www.newmontana.ro
  • www.hotelanda.ro
Ce fac cand ajung la eveniment?

Cand ajungeti la eveniment va rugam sa va inregistrati si sa va luati ecusonul cu numele dumneavoastra. Inregistrarea tuturor participantilor se va face la Hotel International. Va rugam sa purtati ecusonul pe toata perioada conferintei, acest lucru va permite intrarea in sala de conferinta, la evenimentele sociale si in zona expozitionala.
Pe 15 Martie, incepand cu ora 19.30 va asteptam in receptia hotelului International pentru cocktail si cina.
Micul dejun se va servi incepand cu ora 8.00, iar lucrarile conferintei vor incepe la ora 09.00, in sala Magnum a hotelului International. Micul dejun este asigurat pentru fiecare participant in hotelul in care este cazat.
Pe toata perioada evenimentului, organizatorul va asigura participantilor dejunul, cina si pauzele de cafea in hotelul International.
Participantii care sunt cazati in hotelul International si la hotelul New Montana beneficiaza de acces gratuit la piscina, sauna si jacuzzi.
Organizatorul nu acopera cheltuielile pentru room-service, minibar, telefon sau alte servicii hoteliere.
Eliberarea camerelor se va face vineri, 17 martie, in intervalul 10.00 – 10.30. Organizatorul va pune la dispozitie o camera pentru bagaje, la hotel International.
Pentru alte informatii suplimentare, organizatorii va stau la dispozitie.
Materialele legate de eveniment, inclusiv programul final al Conferintei, vor fi disponibile in sala Magnum, in prima dimineata a Conferintei.
Tinuta business este obligatorie pe toata perioada evenimentului.

Cum imi pot spune parerea despre Conferinta?

In mapa evenimentului veti gasi un formular de evaluare. In cazul in care in mapa dumneavoastra nu gasiti acest formular, puteti merge la biroul de inregistrare unde veti o copie a acestui formular.
Dupa ce completati acest formular il puteti lasa organizatorilor sau il puteti trimite pe email la: mihaela.neagu@cmgromania.ro

In aproximativ 5 zile dupa eveniment veti primi pe email coordonatele individuale de acces la prezentarile din cadrul conferintei si galeria foto.

Speakeri

Sala de conferinta si echipamente audio-video

Pentru sustinerea prezentarii, puteti alege sa vorbiti de la pupitru cu microfon fix sau in fata scenei, cu microfon mobil sau lavaliera. Va punem la dispozitie ecran de proiectie, videoproiector si computer. In cazul in care aveti nevoie de echipamente suplimentare, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp.
Va recomandam sa folositi o prezentare in Powerpoint, pentru a mentine continuitatea si pentru a nu interveni probleme logistice.
Prezentarea va trebui trimisa in avans pentru a putea fi incarcata pe laptop inainte de eveniment, insa va rugam sa aduceti si dumneavoastra o copie, pe CD sau memory stick, pentru a putea controla mai usor eventualele probleme tehnice aparute in ziua respectiva.
Prezentarea powerpoint nu trebuie sa depaseasca 5MB.
Exista posibilitatea de a va verifica materialul inainte de fiecare sesiune de prezentari. Un reprezentant al echipei tehnice va fi prezent in permanenta in sala, nu ezitati sa-i cereti sprijinul in orice problema aparuta.
La sfarsitul fiecarei sesiuni de prezentari, moderatorul va aloca timp pentru intrebarile publicului. Organizatorii vor oferi un microfon oricarui participant care doreste sa adreseze o intrebare, rugandu-l pe acesta sa-si spuna numele si numele companiei pe care o reprezinta.

Continutul prezentarii

Participantii isi doresc studii de caz, informatii preluate din activitatea de zi cu zi a companiei pe care o reprezentati si sfaturi practice; doresc sa obtina informatii relevante si sfaturi practice.
Va rugam sa tineti cont ca audienta nu apreciaza prezentarile orientate catre vanzari; va recomandam sa evitati acest lucru.
Va sfatuim sa nu cititi de pe notite. Este foarte important sa mentineti contactul vizual cu publicul. Acest lucru mareste impactul discursului dumneavoastra.

Program

Cea mai mare problema a speakerilor este depasirea timpului alocat prezentarii. Va sugeram sa alegeti cateva puncte cheie pe care sa le dezvoltati, fiind astfel mai usor sa estimati cantitatea de material necesara timpului pe care il aveti la dispozitie.

Va rugam sa va asigurati ca prezentarea dumneavoastra nu depaseste timpul alocat!

Sonorizare

Microfoanele vor fi setate pentru dumneavoastra. Tehnicienii vor controla nivelul audio astfel incat sa fie potrivit pentru vocea dumneavoastra. Tot ce trebuie sa faceti este sa vorbiti normal, incet si clar!
Atunci cand este necesara traducerea simultana, este important sa vorbiti incet, pentru ca in timpul traducerii sa nu se piarda informatii din prezentarea dumneavoastra.

Prezentari Powerpoint

Format 16:9
Nu depasiti 40 de caractere pe o linie.
Marimea fontului trebuie sa fie de cel putin 30.
Nu depasiti 10 linii orizontale de text.
Intre linii lasati un spatiu de dimensiunea unui caracter.
Nu pregatiti prea multe slideuri, pentru a avea timp sa le prezentati pe toate.

Grafice

Informatiile complexe fac materialul greu de citit si inteles. Nu expuneti toate informatiile pe o singura imagine; daca publicul intelege repede mesajul dumneavoastra, isi va pierde interesul pentru continuarea prezentarii.
Prezentati publicului tendinte, nu tabele si cifre.
Evitati textele complexe si detaliate. Folositi cuvinte cheie si fraze.

Poze

Pozele aduc un plus de interes in prezentare si capteaza atentia publicului, ajutandu-i sa inteleaga mai bine subiectul prezentat

In final

Va rugam sa va simtiti bine!
Echipa Progresiv este la dipozitia dumneavoastra pentru a va ajuta sa va bucurati de aceasta experienta. Daca aveti nevoie de ajutor, nu ezitati sa-l cereti!



Platinum partners

<
>

Gold partners

<
>

Silver partners

<
>

Beverage partner

Coffee partner

Digital partner

Creative partner

Branding partner

Engagement partner

Official Car

Media partners

<
>